สมัครงาน

โอกาสสำหรับคนรุ่นใหม่ ก้าวสู่ความสำเร็จ ร่วมเป็นส่วนหนึ่งกับครอบครัว "กรุงศรีเฟิร์สช้อยส์" เครือ MUFG หนึ่งในสถาบันการเงินที่ใหญ่ที่สุดของโลก บริษัทฯ มุ่งมั่นพัฒนาและสร้างโอกาสให้พนักงาน เน้นวัฒนธรรมองค์กรทำงานร่วมกันเป็นพร้อมทั้งให้ผลตอบแทนสูง และสวัสดิการมาตรฐานบริษัทชั้นนำ

ตำแหน่งงานว่าง
ที่ปรึกษาทางการเงิน
รายละเอียดงาน
รูปแบบงาน : งานประจำ
สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพฯ และ ทุกภูมิภาค
เงินเดือน(บาท) : 10,000 - 40,000
หน้าที่ความรับผิดชอบ :
เป็นตัวแทนของบริษัท ในการนำเสนอผลิตภัณฑ์ ให้คำปรึกษาทางการเงิน สินเชื่อ บัตรในเครือกรุงศรี แก่ลูกค้า แนะนำรายการส่งเสริมการขาย สิทธิประโยชน์ของบัตร และบริการต่าง ๆ
คุณสมบัติ
  • เพศหญิง / เพศชาย (ต้องผ่านการเกณฑ์ทหาร)
  • อายุไม่เกิน 35 ปี
  • วุฒิการศึกษา ปวส. ขึ้นไป
  • สามารถทำงานตามเวลาปิด-เปิดห้างฯ ได้
  • สามารถทำงานในเสาร์และอาทิตย์ได้ ภายใน 1 เดือน มีวันหยุดให้ 6วัน : (โดยวันหยุดดังกล่าวอาจจะไม่ตรงกับวันเสาร์-อาทิตย์)
  • หากมีประสบการณ์ด้านการขาย จะได้รับพิจารณาเป็นพิเศษ
  • สามารถใช้คอมพิวเตอร์ได้ดี
สวัสดิการเพิ่มเติม :
  • ค่าคอมมิชชั่น ”ยิ่งทำมาก ยิ่งได้มาก”
  • ค่าทำงานล่วงเวลา
  • ประกันสังคม
  • เครื่องแบบพนักงาน
  • การฝึกอบรม
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • ประกันชีวิต
  • สำหรับพนักงานที่ได้รับการคัดเลือกเป็นพนักงานประจำ*

สนใจสมัครงานติดต่อได้ที่
สายงานบริหารทรัพยากรบุคคล
Ayudhya Capital Services Company Limited
87/1 อาคารแคปปิตอล ทาวเวอร์ ออลซีซั่นส์ เพลส ชั้นที่ 5 ถ. วิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10330
อีเมลล์ jarurat.tiyapornchai@krungsri.com
โทรศัพท์ 02-627-4791 ติดต่อ จารุรัตน์
เจ้าหน้าที่ศูนย์บริการสมาชิกบัตร (Call Center)
สถานที่ปฏิบัติงาน :- ธนาคารกรุงศรีอยุธยา สำนักงานใหญ่ พระราม 3
หน้าที่ความรับผิดชอบ :-
  • ให้บริการลูกค้าทางโทรศัพท์ รับเรื่องร้องเรียนจากลูกค้า
  • วิเคราะห์และพัฒนาคุณภาพการบริการและนำเสนอผลิตภัณฑ์ใหม่ๆ ตามความเหมาะสม สื่อสารและประชาสัมพันธ์ให้ลูกค้าทราบข่าวสารของบริษัทฯ และสร้างความสัมพันธ์ที่ดีกับลูกค้าเพื่อให้เกิดความมั่นใจในการใช้สินค้าและบริการของบริษัท
คุณสมบัติผู้สมัครงาน :-                                   
  • อายุไม่เกิน 40 ปี
  • วุฒิการศึกษาปริญญาตรี ทุกสาขา
  • สามารถทำงานภายใต้ความกดดันได้ รักงานบริการ
  • สามารถทำงานเป็นกะหมุนเวียนได้
  • อัตราเงินเดือน 15,000 บาทขึ้นไป
  • หากมีประสบการณ์ด้าน Call center จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
  • หากมีทักษะการสื่อสารภาษาอังกฤษ จะได้รับค่าตอบแทนเพิ่มจากเงินเดือน สูงสุด 4,000 บาท/เดือน
สนใจสมัครงานติดต่อได้ที่
สายงานบริหารทรัพยากรบุคคล
ชั้น 20 ธนาคารกรุงศรีอยุธยา สำนักงานใหญ่
อีเมลล์ wimonmart.khiawcha-um@krungsri.com
โทรศัพท์ 02-627-4798 (ติดต่อ วิมลมาศ) 
Group Leader BKK - PC Acquisition
Main Responsibilities:
  • Source, build and operate PC Acquisition to acquire new customers thru booth and knock door which fully controllable will result to both quality and quantity of potential customers
  • Communicate with external parties such as customers, sales force in market, organizer and Landlord
  • Communicate with internal parties such as PC Acquisition, Admin & MIS support, Operation – CA, Marketing
  • Work out plan with team to propose AM to achieve sales target
  • Prepare local activities plan proposed, feedback and update sales status both on and off shore
  • Comply and communicate company policy and procedure to individual sales agent
  • Monitor individual sales performance
  • Recruit and source sales agent in the market
  • Manage sales agent to acquire customer according to approved activities approval plan


Qualification
  • Minimum of Diploma certificate with sales field background
  • At least two years of sales experiences, preferred sales lead in credit card business
  • Able to communicate basic requirements to team and do role play of sales acquisition
  • Able to prepare schedule acquisition plan with estimated of NA proposed to supervisor / manager
  • Knowledge in sales field in finance market with booth acquisition experienced and have source reference of sales force and high traffic of good location to acquire customers

Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate

Please submit your application letter, CV stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
 
Human Resources Department
Krungsri Consumer
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place
87/2 Wireless Rd., Lumpinee,
Patumwan, Bangkok

E-Mail : Jarurat.tiyapornchai@krungsri.com
Tel : 02-627-4791
Marketing Coordinator
Main Responsibilities:
  • Control and prepare for an up-to-date voucher management
  • Handle for customer fulfillment ; premium / voucher delivery
  • Coordinate with CS for all returned premium / voucher and resend to customer
  • Input marketing programs through internal tools such as Simple Click to support customer enquiry
  • Center of program stimulation thru SMS support both Marketing & Sales team
  • Summary monthly SMS expense report
  • Follow up photo from Customer who apply FCV photo card
  • Assist Marketing Acquisition / Spending / Portfolio / OEM team part of premium delivery for closing customer complaint via Voice of Customer system
Qualification
  • Bachelor’s Degree in any field
  • Process a good communication skill, service-minded and team player
  • Strong leadership and communication skills
  • Can-do attitude, have sense of urgency and never give-up
Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate
Please submit your application letter, resume stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
Human Resources Department
Ayudhya Capital Services Ltd.
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place
87/1 Wireless Rd., Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330
Email: jarurat.tiyapornchai@krungsri.com
Tel.02 627 4791
Business Analysis
Main Responsibilities:
  • Supports all new Sales & Marketing Channels in term of daily number, channel performance tracking, analysis, and summary report
  • Develops and produces standard and adhoc reports
  • Analyzes data pertaining to department and responds to inquiries on the reports
  • Acts in liaison capacity between Front End Support and Technology personnel in MIS projects
  • Program macro & query (access) &function advance (excel)
Qualification
  • Bachelor’s Degree in any field
  • Process a good communication skill, service-minded and team player
  • Strong leadership and communication skills
  • Can-do attitude, have sense of urgency and never give-up
Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate
Please submit your application letter, resume stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
Human Resources Department
Ayudhya Capital Services Ltd.
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place
87/1 Wireless Rd., Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330
Email: jarurat.tiyapornchai@krungsri.com
Tel.02 627 4791
Marketing Executive, Portfolio Management (Supervisor / Assistant Manager Level)
Major Responsibilities:
  • Develop and execute segmentation marketing campaigns through portfolio analysis and market research as per selection criteria to build up customers’ utilization, retain customers' loyalty
  • Conduct pre and post campaign analysis to optimize campaign mechanics, channel mix and segmentations
  • Assist on portfolio management activities, for example, card upgrade, credit line increase, and special project/ event
  • Prepare monthly KPI report on portfolio performance for management to review and monitor
  • Work cross-functionally to ensure wing-to-wing process and handle customer inquiries to ensure high level of customers' satisfactions
  • Assist in project and special assignments

Qualifications:
  • Master’s Degree in Business Administration, Marketing, Economics, MIS, or related fields
  • 1-4 years of working experiences in Marketing, CRM, Segmentation preferably in Banking/ Consumer Finance industry
  • Logical thinking, strong analytical, problem solving skills
  • Good interpersonal and communication skills in both English and Thai
  • Ability to work under pressure
  • Proficient in MS Office especially MS Excel

Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate

Please submit your application letter, CV stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
Human Resources Department
Krungsri Consumer
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place
87/2 Wireless Rd., Lumpini,
Pathumwan, Bangkok

E-Mail: apiradee.srijinda@krungsri.com
Tel: 02-627-4733
Marketing Portfolio Management (Senior Officer)
Major Responsibilities:
  • Assist program manager in implementing marketing campaigns and tracking campaign results and developing new initiatives
  • Support and resolve issues related to marketing campaigns, process and customer inquiries to ensure high level of customers’ satisfactions
  • Assist program manager in product & marketing projects/activities, UAT and data verification.
  • Researches competitive products by identifying and evaluating product characteristics, pricing, and advertising; maintaining research databases.                                                                                                                                            
Qualifications:-
  • Bachelor’s Degree in Business Administration, Statistics, Economics, Management Information System or related field
  • Fast learning, detail oriented, logical thinking
  • Strong computer skills especially MS Excel
  • Strong problem solving skill
  • Good interpersonal and communication skills
  • Good command of English
 
Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate

Please submit your application letter, resume stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
Human Resources Department
Ayudhya Capital Services Ltd.
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place 87/1 Wireless Rd., Lumpini, Patumwan, Bangkok 10330 E-mail :
jarurat.tiyapornchai@krungsri.com
Tel.02 627 4791
Merchant Relationship Management Leader
Main Responsibilities:

DRM Service
  • To analyse and monitor sale Volume from 100K and increase permanent credit line to support this project both SF and Credit card.
  • Represent MOM team for new project related to merchant including system development and UAT.
  • Responsible for VOC project to improve cash back process / handle for VOC weekly summary report including taking action to reduce customer complaint.
  • Follow up and reduce non-settlement vol/AP outstanding.

MOM Performance and Productivity
  • Reduce MOM errors by develop system/ set up process and procedure.
  • To Validate and support dealer and EDC monitoring performance.
  • Audit Dealer Sign up Process, if found error need to manage and report out.
  • Be a center to update policy and procedure & system guidance of EDC & Dealer Sign Up.
  • Develop MMS Sign Up and EDC system to support AYCAP target.
  • Lean MOM process to add more team productivity.
  • Customize report from DRM leader to motivate % Active EDC & Dealers.
  • Analyze dealer information to increase sale volume of EPP & ETL
  • Take a lead to increase merchant service fee in term of "waive Doc" project.

Qualification
  • Bachelor’s Degree in any field
  • Process a good communication skill, service-minded and team player
  • Strong leadership and communication skills
  • Can-do attitude, have sense of urgency and never give-up
  • Having experience to be Sale coordinator / Sale Support in Manager level
  • Having experience least 4 years
  • Ability to manage team and handle assigned job

Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate

Please submit your application letter, resume stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
Human Resources Department
Ayudhya Capital Services Ltd.
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place 87/1 Wireless Rd., Lumpini, Patumwan, Bangkok 10330

E-mail : jarurat.tiyapornchai@krungsri.com
Tel.02 627 4791 
Sales Recruiter (Manager Level)
Job Description:
  • Initiate solid strategies to recruit sales and fill in the gap through Bangkok and upcountry areas
  • Identify roadmap plan and play important role to searching, screening, interviewing sales candidates
  • Take a lead for mass recruitment and related activities to speed up sales recruitment
  • Partner with hiring managers to consult on hiring plans, define job requirements, develop candidate generation strategies and screen candidates through the full life-cycle recruiting process
  • Develop and maintain relationships with external employment sources, such as employment agencies, academic placement officers, and actively participates in local personnel associations.
Qualifications:
  • Bachelor / Master Degree in HR or any related field
  • More than 5 years of working experiences in recruitment function
  • Strong experiences in recruiting sales with proven successful record
  • Good connection in the market and resourceful for searching candidates
  • Ability to interact with external agencies and internal recruiting team to source candidates
  • Able to work under pressure and travel to upcountry based on the business required
  • Ability to analysis and initiate recruitment strategy to fill in the mass volume in shorten period of time
  • Good in problem solving skills and coordination skills
Good remuneration package will be rewarded and also excellent future career growth opportunity is available for the right candidate
Please submit your application letter, resume stating qualifications and experiences, stating recent & expected salary to the following address:
Human Resources Department
Krungsri Consumer
5 Fl., Capital Tower, All Seasons Place
87/2 Wireless Rd., Lumpini, Pathumwan, Bangkok
Email: Apiradee.srijinda@krungsri.com
Tel: 02-627-4733

ติดตามข่าวสาร และโปรโมชั่นสุดพิเศษได้ก่อนใคร

สมัครรับข่าวสารได้ที่นี่